Krijg je klant mee in jouw visie

  • "Ik vind onze aanpak toch beter" - (zucht)
  • "Ik ga er nog eens over nadenken" - (nee, je gaat er niet over nadenken, je bent niet mee met mijn verhaal maar wilt dat nog niet zeggen!)
  • "ja maar... en ja maar...en ja maar... - (grrrrr)

Soms heeft een klant een bepaald idee van hoe iets moet en krijg je jouw visie niet verkocht. 

Maar wat doe je dan? Misschien ga je nog harder pushen en merk je dat de klant zijn hakken ook in het zand zet. Of probeer je het onderwerp te vermijden "we zullen dit later wel opnemen", maar je weet dat het belangrijk is en die "later" komt er sneller dan verwacht. Of geef je toe en stap je buiten met een oplossing waarvan jij, met al je kennis en expertise,  weet dat het niet de beste is? 

In deze training leer je je klanten mee te krijgen voor jouw aanpak. En dat op zo een manier dat je relatie met jouw klant alleen maar beter wordt. Want in een goede klantenrelatie gaat het niet om iets te 'verkopen' aan je klant. Het gaat in een goede klantenrelatie om buiten te stappen met een aanpak waarvan jij weet dat de klant het allerbest geholpen is. 

Ann is een echte professional met een ruime expertise en ervaring op vlak van leidinggeven. Bij haar krijg je geen saaie theoretische sessies. Wel ervaringsgerichte inzichten, gebracht met veel plezier. Je verlaat de sessies met concrete tips en handvaten die je de volgende dag onmiddellijk kan uittesten. Als coach stimuleert ze werkelijk zelfreflectie en zet ze mensen zo in hun eigen kracht. Ik kan iedereen die wil inzetten op zijn menselijk kapitaal de mensgericht coachende leiderschapstijl waarmee An doordrongen is, aanraden! Een topper!!

Inge Driesmans, HR manager

Lees hier wat anderen over Infinio vertellen

Opbouw van de training

  • uitproberen met een "lastige" klant
  • deze structuur werkt
  • stap voor stap oefenen
  • doen met eigen case

Resultaten na afloop

  • Je stapt uit meetings met klanten met een aanpak waarvan jij weet dat de klant daar het best mee geholpen is en met een klant die daar ook volmondig voor kiest. 
  • Je klant ervaart je niet als pusherig of als een snelle opgever maar als een echte professonial die gesprekken zo voert dat hij/zij bereid is mee te gaan. 
  • Je krijgt een concrete structuur aangereikt waarmee zelfs de meest uitdagende klanten meegaan in jouw verhaal.
  • Je zal merken dat je veel geduldiger zal zijn in deze gesprekken omdat je precies weet wat te doen en dus het stuur in handen houdt.


Wens je meer info of zelf deze inhouse training te organiseren voor je team? Bel 0497473260 of gebruik onderstaand contactfomulier: 

  • {{ message }}
  • {{ bookable_message }}
  • {{ event_message }}

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x